Google zopet postregel z novim algoritmom

Podjetja in agencije, ki pri svoji prodaji storitev uporabljamo iskalni marketing smo zopet spoznali krutost Googla. Google se vseskozi trudi, kako nekomercialno vsebino postaviti pred komercialno. Vse to z enim samim namenom, poslovnim uporabnikom prodajati oglaševalski prostor, ki deluje po principu dražbe, kar pomeni da se oglaševalci med sabo dražijo.

Končni rezultat zadnje nadgradnje google algoritma je spletni sistem LPI.si doživel rahlo korekcijo pri PR oceni strani. Vstopna spletna stran agencije LPI.si ima nižjo oceno, celoten spletni sistem pod domeno pa je pridobil na PR oceni, kar je cilj našega senior web Administratorja.

Spletna stran je dobra tista, ki ne pokriva izključno ene ključne besede. Nekateri naši konkurenti so se osredotočili na ključne besede Lektoriranje, Prevajanje ipd.

Diplomske, magistrske in doktorske naloge.

Mi pa smo vedno sledili tisto, kar so naši potencialni partnerji iskali. Prilagajali smo vsebino, način podajanje, sistem obravnave … Dolgoročno smo tako pridobili, saj je naša spletna stran ogromen sistem, ki generira ogromen obisk s pomočjo iskalnega marketinga. Prav tako pa imamo zelo dolg seznam gesel na podlagi katerih nas spletni iskalci lažje najdejo.

Razvoj in prilagajanje

Delo spletne prodaje je delo, ki se izplača na dolgi rok. Največkrat srečam ljudi, ki si želijo na spletu uspeti iz danes na jutri pa jim odvrnem da to ne gre. Oziroma drugače, če že obstaja bližnica na vrh je zelo vrjetno da jo bo odkril stric Google in jo sankcioniral, kar pomeni zelo hiter padec.

Resna podjetja gradijo na dolgo žogo in so s tem tudi varna pred hitrimi spremembami na trgu.