Spletno poslovanje pri lektoriranju in prevajanju

Dan danes je spletno poslovanje že nekaj povsem vsakdanjega in utečenega. Le nekaj deset let nazaj še temu ni bilo tako. Včasih je bilo veliko dela vloženega v dostavo, prevzem in lektoriranje raznih besedil.
Tudi mi že poslujemo povsem preko spleta oz. za lektoriranje uporabljamo informacijsko tehnologijo, kar nam omogoča boljšo kvaliteto in hiter odziv.

Kako poteka spletno poslovanje?

Spletno poslovanje lektoriranje in prevajanje1. Preko iskalnika, nasveta prijatelja ali kako drugače pridete na našo spletno stran. Po ogledu ponudbe se odločite, da nam pošljete povpraševanje oz. kar naročilo za lektoriranje.
Naročilo lahko izvedete preko e-pošte info@lpi.si ali preko spletnega obrazca, ki se nahaja v rubriki “Kontakt”.
Vedno svetujemo, da za naročilo lektoriranja ali prevajanja uporabite spletni obrazec, ker so poleg napisane opombe, kaj vse potrebujemo za točno ponudbo.

2. Počakate na našo ponudbo, ki je večinoma izdana znotraj ene ure, odvisno od naše dosegljivosti. Če se vam zelo mudi smo vam tekom dneva do 19.00 na voljo za razna vprašanja preko telefona 040/128-543. Ko dobite ponudbo jo v primeru, da se z njo strinjate potrdite.
Naročilo je tako oddano.

3. Mi vam lektoriranje opravimo najkasneje v roku 3 dni (obseg diplomske naloge), za prevajanje pa računajte nekje 7 -10 prevajalskih pol na dan (odvisno od strokovnosti gradiva).

4. V tem času, ko mi gradivo lektoriramo oz. prevajamo vi poravnate plačilo preko spletne banke. Vsi podatki za plačilo so navedeni v ponudbi.

5. Lektorirano besedilo vam posredujemo na vašo e-pošto v dveh verzijah, kjer ima ena sprejete, druga pa vidne popravke. Po želji dobite pri nas tudi potrdilo o lektoriranju, ki vam ga skupaj z računom pošljemo na vaš naslov.